♥Family♥Big Family♥Aida Syahindah♥One Direction♥Syahrul Azwari♥Izaaq Faris♥Asraruddin Putra♥Muhamad Azfar♥Efah Aqilah♥Khairunnisa♥Batrisyia♥Zuhaili♥

HER

To all blogger.Sebelum aku mula membebel,aku nak minta maaf sebab dah lama tak update blog.Bukan apa tangan aku ni asyik malas je nak menaip.Kalau nak menaip pun dah malas.Nie kn pula nak buat keje-keje rumah lagi lah HAREM!!hehe





K  korang semua mesti nampak gambr yang dekat atas ni.Dia ialah kawan aku.Nama dia BATRISYIA.And korang juga nak tahukan kenapa aku cita pasal budak perempuan ni.Dulu aku pernah bergadoh besar dengan dia disebabkan tut!!So sekarang kiteorang dah baik.Aku dengan dia nie macam orang cakap dah tak boleh berpisah.Walaupun dia bukan BFF aku,tapi hmm ENTAHLAH.


Aku suka kawan dengan dia sebab.Dia seorang yang funny,gila and macam-macam lah.Isimewanya kiteorang ni ialah kiteorng minat sangat dengan BRUNO MARS and TRAVIE MCCOY.Tapi perbezaan kami ialah dia seorang peminat setia K-POP.And aku pulak seorang yang tak berminat dengan K-POP.Okay lah malas lah nak taip panjang-panjang.Klau umur aku panjang,nanti aku post lagi.Kbai.

No comments:

Post a Comment