♥Family♥Big Family♥Aida Syahindah♥One Direction♥Syahrul Azwari♥Izaaq Faris♥Asraruddin Putra♥Muhamad Azfar♥Efah Aqilah♥Khairunnisa♥Batrisyia♥Zuhaili♥

Travie McCoy





Seperti biasa aku akan meminta maaf setiap kali aku entry post sebab aku dah lama tak update blog.Bukan nya ape tangan aku ni memanjang aje malas nak membuat sesuatu kerja,apetah lagi nak menaip..HAMPEH!!!


Hihi..sebenarnya aku update blog nie pon sebab nak kongsi cerita dengan korang semua.okeyh.aku mula kan cerita aku yee..


Why title post aku pasal lagu TRAVIE MCCOY..Aku syok dekat sorang abang FORM 5 sekolah aku.Dia tu aku dah anggap macam abang aku sendiri.Tak lebih daripada tu.Dia minat gila dengan lagu TRAVIE MCCOY ni..Setiap kali aku terserempak dengan die.Sure dia akan nyanyi lagu ni.Memang best lah.Nak kate dia ensem,memang ensem (hehe).Hobi dia suka melukis.Sumpah lawa gila dia melukis.Lagipun,nak kate dia pandai.Tak de lah pandai sangat.Dia budak perdagangan je kot.Tak pandai macam korang semua.Nama dia SECRET LAH.Dia mempunyai nama yang ensem.Disebab kan dia,aku obses gila dengan lagu TRAVIE MCCOY.hehe..k bye,malas lah nak membebel lagi..SALAM.

No comments:

Post a Comment