♥Family♥Big Family♥Aida Syahindah♥One Direction♥Syahrul Azwari♥Izaaq Faris♥Asraruddin Putra♥Muhamad Azfar♥Efah Aqilah♥Khairunnisa♥Batrisyia♥Zuhaili♥

Good Luck :)


Seperti biasa aku akan meminta maaf setiap kali aku entry post sebab aku dah lama tak update blog. Bukannya apa, tangan aku ni memanjang aje malas nak buat kerja selepas dapat duit rm 100, apetah lagi nak menaip lagilah dia malas. Hikhok xD

Mesti korang dah baca entry post aku kan,kan! Hai SPM CANDIDATES :) ! esok korang bakal menghadapi peperiksaan besar.SPM adalah penentu hidup korang. Korang yang nak exam,aku pulak yang berdebar-debar. HEHE. So,aku nak ucapkan selamat berjaya untuk korang yang ambil exam esok.buat yang terbaik okeyh! Yang terutama kepada abang Azfar and abang Fareez. Buat betul-betul ok. Sayang korang 


 Okay la, malas nak taip panjang-2 kali ni. Kalau umur aku panjang, nanti aku post lagi. Kbaibai. Lol ❤ 


No comments:

Post a Comment